HANDELSBETINGELSER
Generelle oplysninger
CON MAZ Aarhus ApS CVR-nr. 4254 2431 Adresse: Kjeld Tolstrupsgade 94-102, 8000 Aarhus C Mailadresse: info@conmaz.dk Telefonnummer: +45 2222 8060
Betaling
Con Maz modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard og Mobilepay. Købsbeløbet bliver først trukket på din konto, når varerne afsendes fysisk fra vores lager og overgår til PostNord eller Esbjerg gods.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Aldersgrænse ved køb
Personer under 18 år kan ikke købe stærkere alkohol over 16,5%. Aldersgrænsen på køb af alkohol op til 16,4% er tilladt for personer over 16 år. Det er dog for alle muligt at købe fra vores sortiment af andre ikke alkoholiske varer.
Reklamationsret
Hos os har du 12 måneders reklamationsret, hvis der er fejl på varen. Du kan vælge at få varen byttet eller pengene retur. Modtager du en dårlig flaske vin, sætter du bare proppen i og kontakte os inden du smider vinen ud. Så får du selvfølgelig dine penge tilbage og en undskyldning.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os på nettet. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@conmaz.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen: Rudolfgårdsvej 3 8260 Viby J
Persondatapolitik
Handler du hos Con Maz skal vi bruge oplysninger om navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Oplysningerne er nødvendige for os, da vi ellers ikke kan sende din bestilling. Alle oplysninger vi modtager via din bestilling, bliver behandlet i henhold til reglerne i persondataloven. Oplysningerne vil aldrig ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand. Vi sender ikke uønskede mails, og du modtager kun beskeder fra os, hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev. Hvis du har lagt en bestilling, vil du modtage ordrebekræftelse, faktura samt information omkring din pakke. Vi gemmer dit navn, email og adresse i vores system i henhold til bogføringsloven. Derfor vil disse oplysninger blive gemt i 5 år og herefter blive slettet. Du vil til enhver tid kunne få oplyst hvilke informationer vi har gemt om dig og få disse slettet (anonymiseret)
Abonnementsvilkår
Aftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks skriftligt meddeles til Con Maz på info@conmaz.dk, ændres via din konto på vores website.
Ændring af abonnementstype
Ændring i abonnementstype (hver/hver 2. måned) sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. De skifter abonnementstype via. min konto, sende en e-mail til info@conmaz.dk eller ringer til os.
Abonnementsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet – eller ved manglende betaling. Abonnementet kan opsiges, når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning. Du binder dig ikke til noget ved Con Maz. Dog skal abonnementet opsiges inden vi har sendt den pågældende levering. Har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via din egen konto side via vores website, personlig skriftlig henvendelse til Con Maz på info@conmaz.dk eller via brev til vores adresse.
Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?
Betaling for dit abonnement vil blive trukket når Con Maz har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher den abonnementsløsning du har bestilt. Pengene bliver trukket den dag, din ordre bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval de har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den først hverdag efter din bestilling. Dette vil også være gældende for deres fremtidige modtagelser af vores abonnementsløsninger.
Betaling
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker afsendes via Postnor eller GLS. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. e-mail. Ellers kan der altid via din konto på Con Maz opnås adgang til ordrehistorik, kvitteringer samt abonnementsinfo, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder Con Maz sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan Con Maz uden varsel ophæve abonnementsaftalen.
Ændring af betalingsoplysninger på Deres abonnement
Såfremt De får nyt betalingskort eller De under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at De går ind på deres profil og ændre Deres oplysninger. Hvis De ikke ændrer dine oplysninger, vil Con Mazikke have mulighed for, at trække betaling for Deres ordre, og De vil dermed ingen varer modtage. Hvis De er i tvivl er De meget velkommen til, at kontakte os på info@conmaz.dk. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata.
Ændringer af betingelserne for abonnementet?
Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af www.conmaz.dk foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.
De skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved Con Maz. Er de under 18 skal Con Maz have samtykke fra Deres forældre.
Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.conmaz.dk
Misligholdelse
Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er Con Maz berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.
Behandling af personlige oplysninger
For at administrere dit abonnement behandler Con Maz en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.
Elektronisk og telefonisk henvendelse
Som betingelse af oprettelsen af et medlemskab hos Con Maz, giver du samtidig samtykke til at Con Maz må kontakte dig med elektronisk post og kontakte dig via telefon. Du vil modtage elektroniske meddelelser i form af e-mails på din registrerede e-mailadresse og SMS-beskeder på det registrerede mobiltelefonnummer.
Con Maz vil via elektronisk post kontakte dig med informationer om opdateringer, ændringer mv. vedrørende dit medlemskab hos Con Maz. Du vil også kunne blive kontaktet via telefon på det registrerede mobiltelefonnummer med service/vejledning i hvordan du får mest ud af dit nuværende medlemskab. Du kan til enhver tid afmelde disse beskeder ved at besvare “AFMELD” i en af de mails, vi sender til dig.
Er du i tvivl? Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på info@conmaz.dk
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@conmaz.dk, hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.09.2020